چاقی صورت

روشهای سالم برای چاقی تضمینی صورت | چاق شدن صورت در یک هفته
هرکسی که قصد چاق شدن داره؛ چه چاق شدن بدن و چه چاق شدن صورت، باید همیشه این موضوع رو در نظر داشته باشه و برای رسیدن به هدف خود، از رویکرد و روش سالم استفاده کنه. به طور کلی، قانون افزایش وزن این هست که در طول روز، میزان کالری دریافتی بیشتر از کالری سوزی در بدن باشه! اما اینکه چه کالری رو انتخاب کنید و از چه مواد غذایی برای افزایش کالری دریافتی بدن استفاده نمایید، موضوع مهمی هست که باعث میشه تا با یک روش سالم و تضمینی چاق شوید.

 

برای چاق شدن صورت چه بخوریم
غذاهای غنی از مواد مغذی و چربی‌های سالم باید اولین انتخاب شما برای چاقی تضمینی صورت در یک هفته باشند. برخی از غذاهای سالم که به طور طبیعی کالری بالایی دارند، ممکن است به فرد در افزایش وزن و چاق نگه داشتن صورت کمک کنند. برای این موضوع گزینه‌های زیادی وجود داره، اما موارد زیر مثالهای خوبی برای انتخاب مواد غذایی سالم برای چاق شدن صورت هستند:

 

تغذیه سالم برای چاق ضدن صورت

 

1. دانه های روغنی و آجیل برای چاقی تضمینی صورت
دانه های روغنی و آجیل یک منبع انرژی طبیعی با کالری بالا هستند و همچنین انواع ویتامینها، مواد معدنی و اسیدهای چرب مفید رو برای بدن فراهم میکنند و به شما کمک خواهند کرد تا با استفاده از یک روش سالم و موثر افزایش وزن داشته باشید و همچنین برای چاقی تضمینی صورت در یک هفته موثر خواهند بود.

 

2. شیر برای چاقی صورت
استفاده از شیر در هر وعده غذایی کمک میکنه تا کالری بیشتری نسبت به استفاده از سایر نوشیدنیها مثل شیر گیاهی، چای یا آب میوه دریافت کنید. علاوه بر این، غنی از چربی سالم هست و سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی کلیدی بوده که همگی برای چاقی صورت و بدن موثر خواهند بود.

 

3. چاقی صورت با مصرف ماهی های چرب
ماهی چرب آب سرد مثل ماهی آزاد و شاه ماهی، دارای کالری بیشتر و چربی مفید بیشتری نسبت به سایر ماهی‌ها و گوشت‌ها بوده و علاوه بر تاثیر خیلی خوبی که در افزایش وزن و چاقی صورت دارند، باعث میشن تا سلامت پوست در بهترین حالت ممکن حفظ بشه و پوستی جوان و شاداب رو برای شما ایجاد خواهند کرد.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد